Sorry!!

Jag är jätte ledsen för dålig uppdatering, men jag har bara inte haft lust att blogga.
Men igår var hela familjen i Jönköping på Elmia det var djur och natur mässa där.
Det var kul men inte så mycket häst som jag hade hoppast på.
Nästa helg är det varberg som gäller (spa) och Ullared det kommer bli TOPPEN.
På fredagen är det torsåsmarknad så då blir det vell att gå där med Wilma kanske:)
I tisdags när jag tränade gick det skit bra inte en enda vägran på hela passet jätte stolt över min häst :)
Den 5 november är det hubetursjakt som gäller det ska bli väldigt kul att uppleva, jag har ldrig varit med på det innan :)
Denna veckan som kommer, kommer at bli tuff så det är vell lika bra att jag går och lägger mig nu :)

Natti Natti :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0